Khamis, 17 Jun 2010

nasib malang.....

hurm.....apa nk jadi ?? ...apa dah jadi ??...
segala bala datang serentak...wat aku jadi panasaran.... kalo spesies ilang akal mmg leh jadi giler meroyan jap lah...tapi alhamdullilah aku masih punya iman nan teguh...walaupun kerapkali ia cuba digoyah.....Ya Allah ko tetapkan lah iman hamba mu ini......

rasa cam nk tulis jer masalah aku kat sini...kang takut lak ader yg terasa dan cuba menyampaikan...dan penyampaian yg amat berlainan penerimaan nyer....huhuhuhuhu

bila aku pikir2 balik rasa cam x adil jer sumer nie...tapi nak buat camner aku aderlah antara insan yg terpilih utk merasa nikmat dugaan yg hebat dari PenciptaKu.....moga2 aku kekal menjadi hambaNya yg taat....dan dihapuskan segala dosa2 kecil yg pernah aku lakukan di muka bumi ini Ya Allah........Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan